ΔΕΗ – Γιατί δεν εμφανίζεται πια η επιλογή eselfmetering ;

Σε όσους απο εσάς δεν εμφανίζεται πια η επιλογή “eselfmetering / Μετραω μόνος μου” στο myΔΕΗ αυτός είναι ο λόγος.

Σας παραθέτω την επίσημη απάντηση της ΔΕΗ κατόπιν επικοινωνίας που είχα μαζί τους:

“Στο πλαίσιο του ανασχεδιασμού των διαδικασιών του ΔΕΔΔΗΕ, σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου και του ΔΕΔΔΗΕ, έχει ξεκινήσει σταδιακά η ένταξη του συνόλου των παροχών ηλεκτρικής ενέργειας σε μηνιαίο κύκλο μέτρησης από τον ΔΕΔΔΗΕ. Η παροχή σας εντάσσεται πλέον στη νέα διαδικασία. Συνεπώς, θα λαμβάνετε μηνιαίως εκκαθαριστικό λογαριασμό, μετά από μέτρηση που θα διενεργείται από τον ΔΕΔΔΗΕ ενώ το σχετικό πεδίο eselfmetering δεν θα εμφανίζεται στον λογαριασμό σας myΔΕΗ.
Σε περίπτωση αδυναμίας μέτρησης, από τον ΔΕΔΔΗΕ, θα εκδίδεται είδος λογαριασμού «Εκτίμηση ΔΕΔΔΗΕ» που ουσιαστικά αντικαθιστά τον Έναντι όπως τον γνωρίζετε. Σε αυτή τη περίπτωση, μπορείτε εντός 4 ημερών από την ανεπιτυχή μέτρηση από τον ΔΕΔΔΗΕ, να καταχωρείτε την ενδειξή σας μέσα από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ η τηλεφωνικά στο 8004004000 χωρίς χρέωση.
Η υπηρεσία eSelfMetering, δηλαδή καταχώρησης ενδείξεων από τον πελάτη, είναι διαθέσιμη για παροχές που ΔΕΝ έχουν ενταχθεί ακόμα σε μηνιαίο κύκλο μέτρησης, μέχρι να ενταχθούν και αυτές.
Για περίσσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον ΔΕΔΔΗΕ στο τηλέφωνο 8004004000 χωρίς χρέωση”

 

Βεβαια ενα ευλογο ερώτημα που προκύπτει είναι πως θα γνωρίζουμε οτι δεν πέρασε ο ΔΕΔΔΗΕ ετσι ώστε να προλάβουμε εντος 4 ημερών να υποβάλουμε εμεις την μέτρηση στον ΔΕΔΔΗΕ.

Αλλο ενα ερώτημα που προκύπτει είναι ότι δεν είναι ξεκάθαρο το πώς θα υπολογίζεται το “εκτίμηση ΔΕΔΔΗΕ” ; Με βάση πιά κριτήρια;